Slik søker du om refusjon
For å fremme et krav om refusjon, må du levere reisegarantiskjema (elektronisk, per post eller til AtBs kundesenter) og kvitteringer senest to måneder etter hendelsen.
Søke om refusjon av utlegg
- Fyll ut AtBs reisegarantiskjema elektronisk for refusjon av utgifter til drosje og kjøregodtgjørelse. Her kan du også legge ved kvitteringer.
Dersom du ikke ønsker å fylle ut reisegarantiskjemaet elektronisk, kan du laste ned skjema til utfylling. Skjema sendes per post eller leveres til AtB kundesenter:
- Reisegarantiskjema for drosjerefusjon (pdf) (181KB). Husk å legge ved original drosjekvittering.
- Reisegarantiskjema for kjøregodtgjørelse (pdf) (169KB). AtB refunderer kjøregodtgjørelse etter statens gjeldende satser. Kun én person får kjøregodtgjørelse per tur.
Skjemaene kan også fås på AtB kundesenter.
Søke om refusjon av billett
Fyll ut skjema for refusjon i AtBs kontaktskjema. Skjema kan også får på AtB kundesenter.
Rett til erstatning bortfaller dersom du oppgir uriktige opplysninger.
Vi vil besvare henvendelsen din så raskt som mulig og senest én måned etter vi har mottatt den.