Kan jeg fylle på en konto i AtB-appen?

Nei, det er ikke mulig å fylle penger på en konto i AtB-appen. For dette venter vi på en løsning fra en tredjepart.

Du kan derimot kjøpe billetter og sende denne til andre i AtB-appen. Du finner mer informasjon om hvordan her.

Du kan fortsatt kjøpe billett på vegne av andre i AtBs nettbutikk for reiser med t:kort på buss og trikk.

Ofte stilte spørsmål

  • Det mangler ennå noen få billetter i AtB-appen før vi kan avvikle den gamle appen. Derfor må du fortsatt kjøpe ferge-, HjemJobbHjem- og ungdomsbillett i AtB Mobillett-appen. For alle andre reiser med buss, trikk, tog (sone A) eller hurtigbåt, anbefaler vi den grå AtB-appen

  • Akkurat nå kan du dessverre ikke ha både et fysisk t:kort for buss og kjøpe hurtigbåtbilletter i AtB-appen.

    Dersom du prøver å kjøpe en hurtigbåtbillett i appen, men har en periodebillett på buss og bruker t:kort, vil du i AtB-appen bli bedt om å bytte over fra t:kort til mobilen for alle billettene dine. Om du ønsker å bytte tilbake til t:kort etter at båtbilletten er brukt opp kan du enkelt gjøre det under «min profil».

  • I appen AtB vil avganger i sanntid ha en grønn prikk foran seg. Tidspunkt uten grønn prikk er rutetid.

    For å se rutetiden på en avgang som viser sanntid kan du trykke på den og se planlagt rutetid streket over.

    På skjerm ved holdeplasser er alle avganger i sanntid med mindre det står "ca." foran tidspunktet, som betyr rutetid.