Refundere periodebillett
I artikkelen om Når kan du få billetten din refundert? finner du vilkårene for refusjon.
Har du gyldig refusjonsgrunnlag og ønsker å søke, må du sende følgende informasjon og dokumentasjon via vårt kontaktskjema:
- Sykdom: Kopi av sykemelding.
- Dødsfall: Skifteattest og legitimasjon til arvtager.
- Adresseendring: Bekreftelse fra folkeregisteret.
- Jobb/skole: Bekreftelse på arbeidsforhold/skole.
Appen AtB/AtBs nettbutikk for buss
- Kundenummer
- Navn og mobilnummer.
- Kvittering eller OrdreID.
AtB Mobillett
- Navn og mobilnummer
- Er billetten betalt over mobilregningen, behøver vi kontonummer og kopi av legitimasjon.
t:kort
- Navn, adresse og telefonnummer.
- t:kortnummer, bankkontonummer og kopi av legitimasjon.
- For refusjon av kjøp i AtBs nettbutikk for båt må du legge ved kvittering.