Refundere periodebillett

I artikkelen om Når kan du få billetten din refundert? finner du vilkårene for refusjon.

Har du gyldig refusjonsgrunnlag og ønsker å søke, må du sende følgende informasjon og dokumentasjon via vårt kontaktskjema:

  • Sykdom: Kopi av sykemelding.
  • Dødsfall: Skifteattest og legitimasjon til arvtager.
  • Adresseendring: Bekreftelse fra folkeregisteret.
  • Jobb/skole: Bekreftelse på arbeidsforhold/skole.

Appen AtB/AtBs nettbutikk for buss 

  • Kundenummer 
  • Navn og mobilnummer. 
  • Kvittering eller OrdreID.

AtB Mobillett

  • Navn og  mobilnummer
  • Er billetten betalt over mobilregningen, behøver vi kontonummer og kopi av legitimasjon.

t:kort 

  • Navn, adresse og telefonnummer.
  • t:kortnummer, bankkontonummer og kopi av legitimasjon.
  • For refusjon av kjøp i AtBs nettbutikk for båt må du legge ved kvittering.