Endre eller avslutte reisekontoavtale for bedrift

Bestill flere t:kort

t:kort koster kr 50 per kort. Dette gjelder også for gjenskaping ved tapt eller skadet t:kort. Om et t:kort er defekt uten synlig skade vil dette erstattes kostnadsfritt. Defekt t:kort må sendes inn per post til:

AtB AS
t:kort bedrift
Prinsens gate 39
7011 Trondheim

Endre fakturagrense eller normalbalanse

Om bedriften får faktura ofte anbefaler vi å øke fakturagrense og/eller normalbalanse. Dette gjør du enkelt ved å ta kontakt på kontaktskjema eller telefon 02820 eller 954 42 587 (ordinær mobiltakst). 

Fra Klippekort ferje til Storbrukerkort

For å endre reiseprodukt fra Klippekort ferje til Storbrukerkort, ta kontakt på kontaktskjema. 

Eposten må inneholde bedriftsnavn, eventuell avdeling i bedriften, ønsket antall kort, samt postadresse for utsendelse av nye kort. 
Eksisterende t:kort erstattes uten ekstra kostnad, og nye t:kort knyttes til eksisterende reisekonto. Eventuelle produkt i de gamle kortene vil refunderes, og beløpet settes inn på reisekonto. Når de nye kortene er mottatt må gamle t:kort returneres til

AtB AS
t:kort bedrift
Prinsens gate 39
7011 Trondheim

Klippekort ferje

Om bedriften ikke rekker å bruke opp klipp i løpet av to år kan vi refundere disse. Det er viktig å ta kontakt på kontaktskjema før produktet utløper (gyldig i to år fra kjøp).

Oppsigelse av t:kort bedrift

Oppsigelse av reisekontoavtale for t:kort bedrift gjøres ved å fylle ut oppsigelsesskjema (pdf) (99KB) og sende det inn på kontaktskjema eller per post til:

AtB AS
t:kort bedrift
Prinsens gate 39
7011 Trondheim