Endre eller avslutte reisekontoavtale for bedrift
Bestill flere t:kort
t:kort koster kr 50 per kort. Dette gjelder også for gjenskaping ved tapt eller skadet t:kort. Om et t:kort er defekt uten synlig skade vil dette erstattes kostnadsfritt. Defekt t:kort må sendes inn per post til:
AtB AS
t:kort bedrift
Prinsens gate 39
7011 Trondheim
Endre fakturagrense eller normalbalanse
Om bedriften får faktura ofte anbefaler vi å øke fakturagrense og/eller normalbalanse. Dette gjør du enkelt ved å ta kontakt på kontaktskjema eller telefon 02820 eller 954 42 587 (ordinær mobiltakst).
Fra Klippekort ferje til Storbrukerkort
For å endre reiseprodukt fra Klippekort ferje til Storbrukerkort, ta kontakt på kontaktskjema.
Eposten må inneholde bedriftsnavn, eventuell avdeling i bedriften, ønsket antall kort, samt postadresse for utsendelse av nye kort.
Eksisterende t:kort erstattes uten ekstra kostnad, og nye t:kort knyttes til eksisterende reisekonto. Eventuelle produkt i de gamle kortene vil refunderes, og beløpet settes inn på reisekonto. Når de nye kortene er mottatt må gamle t:kort returneres til
AtB AS
t:kort bedrift
Prinsens gate 39
7011 Trondheim
Klippekort ferje
Om bedriften ikke rekker å bruke opp klipp i løpet av to år kan vi refundere disse. Det er viktig å ta kontakt på kontaktskjema før produktet utløper (gyldig i to år fra kjøp).
Oppsigelse av t:kort bedrift
Oppsigelse av reisekontoavtale for t:kort bedrift gjøres ved å fylle ut oppsigelsesskjema (pdf) (99KB) og sende det inn på kontaktskjema eller per post til:
AtB AS
t:kort bedrift
Prinsens gate 39
7011 Trondheim