Hvor mye er det igjen på t:kortet mitt?
Det kan du sjekke selv ved å logge inn i nettbutikken, eller spørre mannskapet om bord på båten når du bruker t:kortet.
Om du ringer AtB kundesenter på telefon 02820 kan de også sjekke for deg.
Det kan du sjekke selv ved å logge inn i nettbutikken, eller spørre mannskapet om bord på båten når du bruker t:kortet.
Om du ringer AtB kundesenter på telefon 02820 kan de også sjekke for deg.
Du kan selv flytte billetten fra t:kortet du har mistet til et nytt t:kort ved å logge inn i nettbutikken. Slett det t:kortet du har mistet fra brukeren din, og legg til et nytt t:kort. Du har nå knyttet billetten din til det nye t:kortet og er nå klar til å reise. Du trenger ikke å sperre kortet du har mistet.
Nei. Når du først har lest av kortet ditt og billetten er trukket, vil det ikke være mulig å kjøpe ny billett før den første er utløpt.
Billetter du har på t:kortet går ikke ut på dato, men vil stå på t:kortet billettene brukes opp eller kortet avsluttes.
Det kan du sjekke selv ved å logge inn i nettbutikken, eller spørre mannskapet om bord på båten når du bruker t:kortet.
Om du ringer AtB kundesenter på telefon 02820 kan de også sjekke for deg.
Nei. En periodebillett kan ikke settes på pause.
Du kan sette startdato for periodebilletten opptil 3 måneder frem i tid. Det betyr at du kan ha inntil tre 30-dagersbilletter samtidig. For periodebilletter med lengre varighet kan du derimot kun ha én om gangen.