Kan jeg betale med mobilregning i AtB-appen?

Nei, i dag er det ikke mulig å betale med mobilregning i AtB-appen. Vi jobber for å kunne tilby en slik betalingsløsning. Men her er AtB avhengig av avtaler med andre leverandører. Dette tar tid og er dessverre delvis utenfor våre hender.

I mellomtiden kan enkelt- og 24-timersbilleter kjøpes med SMS.

Ofte stilte spørsmål

    1. Start appen på nytt: Lukk appen helt, og åpne den igjen.
    2. Start telefonen på nytt: Slå av telefonen og slå den på igjen.
    3. Oppdater appen: Sjekk om du har den nyeste versjonen av appen i App Store eller Google Play Store.

    Vi anbefaler at du slår på automatiske oppdateringer i telefonens innstillinger.

    Hvis ingenting av dette hjelper, ta gjerne kontakt med kundeservice.

  • Om du ønsker å slette kontoen din kan dette gjøres i appen. Gå til Min profil og videre til Rediger min profil. Der finner du en knapp som heter Slett min profil.

    Merk: Ikke slett profilen din om du har aktive billetter. Bruk opp billetten først, eller ta kontakt med kundesenter om du har krav på refusjon. Aktive billetter forsvinner om du sletter profilen din.