HJH_logo_sorthvitt_uskygge

Trondheim Bysykkel

Bysykkel er en kjapp, enkel og miljøvennlig måte å komme seg rundt i Trondheim. 

Trondheim Bysykkel er en sykkeldelingstjeneste, med ca 750 sykler og 66 stasjoner strategisk plassert rundt om i Trondheim. De fleste bruker tjenesten som et supplement til egen sykkel og offentlig transport, eller bare som en morsom måte å oppleve byen på.

Leietid inkludert i prisen: 60 minutter.

Anleggets åpningstider: 06:00-24:00.

Sesong: 22. mars til 1. desember.             

Trondheim Bysykkel og HjemJobbHjem

Som ansatt i en HjemJobbHjem bedrift kan du for kun 299,- sykle så mye du vil i opptil 60 minutter av gangen, mellom 22. mars og helt frem til 1. desember. Ingen oppstartkostnad, ta så mange turer du vil, for sesongpasset ditt er alltid tilgjengelig i appen. Sesongpasset må kjøpes før 31. mai. 

Nytt for året! 

Nå kan du også kjøpe et 30-dagers abonnement til kun 79,- pr. måned. Samme som med sesongpasset er det heller ingen oppstartskostnad og du kan ta så mange turer du vil innenfor de 30 dagene. Husk at abonnementet fornyes automatisk etter endt periode. 

Merk! Når HjemJobbHjem-billetten flyttes over til den grå AtB-appen vil du kunne byskle gratis, så lenge billetten din er aktiv. Det er fremdeles uvisst når den flyttes over, men det vil bli gitt beskjed god tid før.

Kom i gang

Kjøp abonnement gjennom linken du har fått fra din bedrift

Last deretter ned appen Trondheim Bysykkel.

Finn en sykkel:

Åpne appen og finn nærmeste stasjon med ledig sykkel. Trykk på “Lås opp” når du står ved stasjonen. Du får beskjed om hvilken sykkel som er din.

Sykle i vei:

Du kan sykle så mye du vil, inntil 60 minutter av gangen. Appen passer på tiden. Ved å legge til et betalingskort kan du beholde sykkelen lengre for 15 kr per kvarter.

Finn en stasjon:

Du kan sette sykkelen tilbake i hvilken stasjon du vil, hele døgnet. Når du sykler, viser appen stasjoner rundt deg med ledige stativer.

Lås sykkelen:

Før sykkelen inn i stasjonen til den er låst. Frontlyset på sykkelen skal lyse grønt, og sykkelen vil spille av en lyd som bekreftelse. Sjekk alltid for bekreftelse i appen på at sykkelen er levert før du går fra stasjonen.

Kundeservice

Dersom du opplever problemer, kan du ta kontakt med kundeservice enten gjennom chatten i appen, nettsiden, på Facebook eller epost: post@trondheimbysykkel.no. Du kan også ringe mellom 07 og 23 på telefon 948 58 825.

Er det skade eller mangler på sykkelen, meldes dette direkte i appen når sykkelen er levert. Trykk på “Meld skade”.

Om Trondheim Bysykkel

Trondheim kommune lanserte et nytt bysykkelsystem våren 2018 på oppdrag fra Trondheim kommune, Trøndelag fylkeskommune og Statens vegvesen.

Bysykkelordningen er et samarbeid mellom Trondheim Kommune og Clear Channel Norway AS.