Selvbetjent refusjon i AtB-appen

Du kan selv angre kjøp og få refusjon for enkeltbillett i AtB-appen.

Vilkår for å angre kjøp i AtB-appen

Du kan refundere inntil tre enkeltbilletter per måned i AtB-appen så lenge den oppfyller vilkårene. Hvis billetten din ikke oppfyller vilkårene, må du søke refusjon via chat, kontaktskjema eller hos AtB kundesenter i Prinsens gate 39 i Trondheim.

Vilkår:

  • Gjelder kun enkeltbillett
  • Billetten kan ikke ha startet eller være aktiv

Les om billettrefusjon

Slik angrer du kjøp i AtB-appen

Hvis enkeltbilletten din oppfyller vilkårene for refusjon, kan du selv angre kjøpet og få pengene tilbakebetalt på det betalingsmiddelet du kjøpte billetten med.

Slik gjør du det:

  1. Gå til Mine billetter
  2. Trykk på Vis detaljer for billetten du ønsker å refundere.
  3. Velg Angre kjøp og bekreft.
Selvbetjent refusjon i AtB-appen
Selvbetjent refusjon i AtB-appen
Selvbetjent refusjon i AtB-appen
Selvbetjent refusjon i AtB-appen

Angrerett gjelder ikke for persontransport

Billetter for persontransport har unntak fra angreretten. Vi tilbyr likevel refusjon for ubrukte billetter i henhold til refusjonsreglene våre. Dette må ikke forveksles med angrerett.