Selvbetjent refusjon i AtB-appen
Du kan selv angre kjøp av enkelte billetter og få refusjon i AtB-appen.
Vilkår for å angre kjøp i AtB-appen
Du kan refundere inntil tre billetter per kalendermåned i AtB-appen så lenge de oppfyller vilkårene. Hvis billetten din ikke oppfyller vilkårene, må du søke refusjon via chat, kontaktskjema eller hos AtB kundesenter i Prinsens gate 39 i Trondheim.
Vilkår:
- Gjelder enkeltbillett, periodebillett, ungdomsbillett og HjemJobbHjem.
- Gjelder ikke klippekort og nattbillett.
- Billetten kan ikke ha startet eller være aktiv.
Slik angrer du kjøp i AtB-appen
Hvis billetten din oppfyller vilkårene for refusjon, kan du selv angre kjøpet og få pengene tilbakebetalt på det betalingsmiddelet du kjøpte billetten med.
Slik gjør du det:
- Gå til Mine billetter.
- Trykk på Vis detaljer for billetten du ønsker å refundere.
- Velg Angre kjøp og bekreft.




Angrerett gjelder ikke for persontransport
Billetter for persontransport har unntak fra angreretten. Vi tilbyr likevel refusjon for ubrukte billetter i henhold til refusjonsreglene våre. Dette må ikke forveksles med angrerett.