Hvordan sletter jeg en favoritt?
Favoritter kan du slette og administrere under fanen "Min profil" i appen.
Favoritter kan du slette og administrere under fanen "Min profil" i appen.
Akkurat nå kan du dessverre ikke ha både et fysisk t:kort for buss og kjøpe hurtigbåtbilletter i AtB-appen.
Dersom du prøver å kjøpe en hurtigbåtbillett i appen, men har en periodebillett på buss og bruker t:kort, vil du i AtB-appen bli bedt om å bytte over fra t:kort til mobilen for alle billettene dine. Om du ønsker å bytte tilbake til t:kort etter at båtbilletten er brukt opp kan du enkelt gjøre det under «min profil».
Nei, i dag er det ikke mulig å betale med mobilregning i AtB-appen. Vi jobber for å kunne tilby en slik betalingsløsning. Men her er AtB avhengig av avtaler med andre leverandører. Dette tar tid og er dessverre delvis utenfor våre hender.
I mellomtiden kan enkelt- og 24-timersbilleter kjøpes med SMS.
Nei, det er ikke mulig å fylle penger på en reisekonto i appen. For dette venter vi på en løsning fra en tredjepart.
Imidlertid vil du snart kunne kjøpe billetter på vegne av andre i AtB-appen. Vi håper å kunne tilby dette så snart som mulig.
Du kan fortsatt kjøpe billett på vegne av andre i AtBs nettbutikk for reiser med t:kort på buss og trikk.
Favoritter kan du slette og administrere under fanen "Min profil" i appen.
I appen AtB vil avganger i sanntid ha en grønn prikk foran seg. Tidspunkt uten grønn prikk er rutetid.
For å se rutetiden på en avgang som viser sanntid kan du trykke på den og se planlagt rutetid streket over.
På skjerm ved holdeplasser er alle avganger i sanntid med mindre det står "ca." foran tidspunktet, som betyr rutetid.
AtB-appen har widgets for Iphone. Vi jobber med å få widgets tilgjengelig for brukere av Android også.
Fordi vi lager et nytt billettsystem er det ingen kobling til det gamle. Bruk opp det du har på AtB Mobillett før du begynner å kjøpe billetter i den nye appen.
Om du har igjen en saldo på din AtB Mobillett konto kan du søke om refusjon.